Vuggestuen

Velkommen til Børnehuset Rævehøj - Vuggestuen

Børnehuset Rævehøj er et integreret dagtilbud for børn i alderen 0-10 år bestående af en skolefritidsordning, en børnehave og en vuggestue, som også er gæstedagpleje.

Børnehuset Rævehøj er fysisk placeret på Humble skole.

Vuggestuen normeret til 12 børn i alderen 0 år til 3 år. Men selve børnetallet kan variere fra tid til anden.

Børnehuset Rævehøj forsøger i vid udstrækning at være en traditionel daginstitution med gode udendørs muligheder i og omkring Humble by, hvor der ikke er langt til skov og strand. Nærmiljøet er noget vi tænker ind i vores pædagogiske aktiviteter, hvorfor der ofte er planlagte ture ud af huset.

Børnehuset Rævehøj har et tæt samarbejde med Humble Skole, hvor der i samarbejdet bliver lavet mange små projekter, der bringer både børn, personale og forældre tættere sammen.